Gay Sex Hikayem Sex Sohbet Odalarında Başladı

Sex Sohbet

Merhaba Sex sohbet okuyucuları. Önce Kendimi tanıtmak istiyorum ben İbrahim 28 yaşındayım. Bu olay iki sene önce başımdan geçti. Birazcık asosyal bir kişiliğim var aslında kızlara karşı asosyalim . pek kız arkadaşım yok olanlarlada samimi olamadım fazla. Epey bi erkek arkadaşım var. Hepsinin ayrıseks hikayeleri varken bende hiç olmadı ve onlar sex hikayelerini anlattıkça ben eziliyordum . Sağdan soldan bişey bulamayınca internette sohbet sitelerine yöneldim. Girdiğim site burasiydi http://www.aktifcinsel.net/sohbet.html Bir kaç gün takıldım ve biriyle tanıştım isminin Ebru olduğunu söyledi gayet hoş muhabbetleri vardı. Bununla sürekli bu sitede görüşüyor ve konuşuyorduk. Telefon msn falan filan hiç bir şey yoktu.Belli bir vakitten sonra onunla samimiyeti epey bi arttırdık ve artık sanal

Seks Sohbet

seks sohbet yapmaya başladık. Seksin bu türlüsü bile güzelken bide orjinali nasıldı düşüncesiyle gün be gün heyecanlanıyordum. Ebruyu elimden kaçırmak istemiyordum o yüzden herhangi bir iletişim adresi istemeye cesaret edemedim. sonra kendi dedi msn adresi falan kamera açarız hesabı verdim msn adresimi ekledi beni konuşmaya ordan devam ediyoruz. Yine sanal seks yapıyoruz ..

Gay Hikayeleri

Kameram hazırda onu bekliyorum neyse kamera isteği yolladı kabul ettim ama o kendini göstermedi epey bi gıcık oldum ama tatlım önce ben bi seni göreyimde sonra bende açarım dedi. Bende bu güzel muhabbeti kaybetmemek için onunla konuşmaya dewam ettim. Kamerada mastürbasyon yapmamı istedi baya bi utanmıştım ama ilk kadınım sonuçta kırmak olmazdı çıkardım bizim ufaklığı ( öyle ufaklık dediğime bakmayın ha ayarında bir büyüklüğü var:) ) bizim ufaklığı gören Ebru baya bi beğenmişti büyüklüğü ve kalınlığını.. Ben tuttukça büyüdü ben asıldıkça kalınlaştı.. En son Boşaldım .. Çok güzel dedi bunu ben yapmak isterim dedi.. Bende ne zaman istersen dedim.. Oda bu haftasonu bize gel kimse olmayacak dedi bende tamam dedim ama Ebruyu göremedik hiç .. Acaba nasıl bişeydi. Çok mu çirkindi diyemi kendini göstermiyordu. Sordum kameranı açmayacanmı diye oda şimdi değil biraz meraklan dedi.. İlginç biriymiş ama olsun çirkin güzel ne fark eder ki mühim olan sikişmek:D Onunla farklı illerdeydik ve herhangi bir iletişim aracıda yok idi .. Bilet aldım ama halen telefon numarasını vermedi.. Gitsemmi gitmesemmi diye düşünüyordum son vakte kadar. Neyse giderim olmasa hemen dönerim düşüncesiyle gitmeye karar verdim. Dedi ben seni aldırmak için birini yollayacam bende sorun olmaz dedim ve büyük gün geldi.. Otogarda indim biri yanaştı yanıma benden biraz kısa kız gibi bir çocuk dedi ibrahim senmisin evet dedim. Dedi Ben ebrunun arkadaşıyım seni almamı söyledi bana.. Neyse beraber atladık taksiye yol boyu muhabbet ettik falan ama aklım ebrudaydı acaba güzelmiydi yoksa çirkinmiydi:) taksi güzelce bir sitenin önünde durdu indik apartmana girdik eve geldik. Kapıyı açtı benle gelen arkadaş içeriye girdik otur dedi geliyorum ben dedi. Oturdum Ebruyu bekliyorum az kalmıştı görecektim onu Sonra eleman içeri geldi adı Berk idi . Berk Ebru nerde dedim.. Gülümsedi ve bana baktı. Ebru benim dedi.. Yahu şakamı ediyorsun o kadar yol geldim ayıptır ama böyle şakalarda yapılmaz ki canım dedim. Yoo cidden ebru benim dedi .. Sana kendimi gösterseydim gelmezdin o yüzden böyle birşey deneyem dedim . Gelmene sevindim başkası olsa gelmezdi dedi.. Haklıydı aslında gelmemem gerekirdi ama napayım başıma vurmuştu işte fırsatları değerlendirmek gerekirdi. Sonra geldi yanıma oturdu 4 5 yıldır erkeklere ilgi duyduğunu ve bunu genelde aynı yöntemle bulduğu erkeklerle yaptığını söyledi. Bende yok ben yapamam dedim adımız oğlancıya çıkar dedim bize yakışmaz.. Dedi kim nerden bilecek burada olanları dimi.. içimdeki seks ateşi işte beni baya bi zorluyordu.. Muhim olan sikimi birine sokmak idi ha ebru ha berk:D Dedim tamam ama ben seninkini ağzıma almam bide sokturtmam ona göre .. Oda sen bilirsin dedi .. Neyse Elini sikime attı biz konuşmaya dewam ederken ufalamaya başladı .. Başka bir el geziyor sikimin üzerinde hemen kazık gibi oldu Muhabbeti kestik fermuarımı açtı sikimi dışarıya çıkardı ve ağzına almaya başladı. Arkadaş ne güzel yalıyor resmen ruhumu emiyordu ibne Çok profesyonel bir sik yalama olayının henüz başlarıyken birden boşaldım berkin ağzına hepsini yalayıp yuttu.. Ne çabuk boşaldın aşkım ilk defamı yapıyorsun dedi. Ezik bir vaziyette kafamı eğdim .. o da bundan böyle hep gel hep yapalım ne dersin bende neden olmasın dedim.. Sonra pantolonumu ve külotumu çıkardı.. T-sort ve atlet derken çırıl çıplaktım.. uzanmamı istedi uzandım kanepeye. Ayak parmaklarımdan başladı taa gözlerime kadar her yerimi yaladı.. Çok Güzel bir şeymiş bu his. Ha Kız ha erkek mühim olan başkasının sana bu muameleleri yapması.. Onunda üstünü çıkardım çırıl çıplaktık ikimizde sikimin az üstüne oturdu ve eğildi dudaklarıma bende mal mal dururken tuttu iki elimden götüne doğru götürdü. kalçalarını sıkıca tutup bırakıyordum sonra madem böyle birazda ben girişken olam dedim. Bi elimle kaçasını sıkarken diğer elimle göt deliğine dokunuyordum ufak ufak sonra parmağımla etrafıyla oynuyordum.. Yawaş yawaş parmağımı sokmaya çalışıyordum tabi azar azar ama hiç tepki vermiyordu biraz daha hızlı sokmaya başladım köküne kadar soktumda bi tepki vermedi.. sonra kalktı üzerimden sen böyle kal dedi. Bu sefer tersten oturdu götünü ağzıma taraf getirdi o sikimi yalarken sende götümü yala dedi.. Göt deliğinde dilimi gezdirdim. Kaymak gibi götü vardı berkin. Dehşet bir şekilde yalıyorum çölde su bulmuşlar gibiydim Sonra kalktık ikimizde önümde domaldı ve arkasına geçmemi söyledi.. Şimdi yavaşça içime gir dedi ama fazla hızlı davranma acıyor. Neyse ufaktan dayadım sikimi onun götüne yawaş yawaş çok nazik davranıyorum fazlada zorlanmıyor ama alışmış ya.. sikimi kökledim gidip gelmeye başladım dehşet bir şeymiş bu. Hep mastürbasyonla zevke geliyorduk ama bu ondan kat kat güzelmiş. gidip gelmeye devam ettim git gide hızlandım artık hızımın son noktasındaydım.. boşalmaya yaklaştıkça daha bir hoş oluyordum.. ben onun içindeyken oda mastürbasyon çekiyordu yazık ama o her türlü muameleyi yapıyordu ama benden hiç talep etmedi:) içine temiz bir şekilde boşaldım her bir damlasını götünün derinliklerine saldım …

Gabile Sohbet

o halen mastürbasyona dewam ediyordu.. içinden çıkmak istemiyordum onun o vaziyette kaldım ve elimi onun sikine attım.. ben çekmeye başladım.. içinden hiç çıkmadan kanepeye oturduk oda kucağımda. Ben mastürbasyona devam ediyordum biraz geçtikten sonra boşaldı oda sonra kalktu üstümden yan yana oturduk. Dudak dudağa giriştik biraz öpüştükten sonra duşa girelimmi dedi olur dedim.. girdik duşa orada da bir sefer götten siktim berki sonra yıkandık çıktık yemek falan yedik .. O gün bir kaç sefer daha boşaldık berkle. O gece orada kaldım sohbet koyuydu epey bi konuştuk dertleştik onunla yan yana uyuduk sevgili gibi. Sonra uyandım o gün dönecektim mecbur .. Eve Döndüm ve Ebruyla yani berkle halen görüşmeye devam ediyoruz Dewamı olacak Sex hikayemin elbet ama birazcık merak edin Gabile Sex işte Hepinize bol sikişli günler diliyorum
Trkahkaha401

Leave a Reply

